Seker tyd dat ek weer aandag aan my blog skenk... My nuutste tydverdryf? Digital scrapbooking! So here goes..

Tuesday, September 23, 2008

GDS Round 3

Woopwoop... Ek't dit gemaak na die 3e rondte van GDS se Supreme Team kompetisie! Hierdie keer het ons Veronica Hurly se "Delightful page kit" gekry...dit was moeilik om te besluit wat om te gebruik en wat om liewers in 'n volgende poging te gebruik!! Hier's my bladsy:

~Woopwoop... (that one's a kind of universal sound I think!?) I made it to round 3 of the GDS Supreme Team contest! This time we got Veronica Hurly's "Delightful page kit". It was difficult to decide what to use and what to leave for another page! Here's my LO:~

Credits:

Kit: Delightful - Veronica Hurly

Title - Action used: Cutout by Atomic Cupcake

Ek het ook die volgende bladsy met Delightful gemaak. Dis foto's van Keukenhof, toe ons in April daar was.

~I also made the following page with Delightful.  The photo's are of Keukenfhof, from our trip there in April.~

No comments: