.jpg)
Ja ek weet..wat 'n opskrif! Maar dit beskryf my dag. Ek weet nie wat my besiel het nie, maar ek het ingeskryf vir die creative team kompetisie van GDS (die scrapbook website). Ons eerste pogings moet Maandag op die laaste in wees. Toe het ek maar gepoog om dit vandag klaar te kry. Want ek moet mos nog die familiesaamtrek se slideshow maak. Ai tog!
Ons het 'n kit verniet gekry om te gebruik - Helen Ehrenhofer se "Mom's Garden".
Die foto hierbo was my eerste poging.
En sy variasie:
~ What a day! I don't know why I did this...But I entered the creative team contest at GDS (the scrapbook webpage). Our first attempts have to be in by Monday. So I tried to finish mine today. I still have to make the family weekend's slideshow too! Oh goodness.
Anyway. We got a kit FREE to use in this round- Helen Ehrenhofer's "Mom's Garden"
The first picture was my first try...And the one below is the variation: ~
.jpg)
Maar toe's ek nie happy nie. Hier is my finale poging:
~but I wasn't happy... Below is my final attempt:~
Nou sal ons maar sien hoe dit gaan.... Hou duime vas!
~now we'll just have to wait and see how it goes.. Hold thumbs!~
.jpg)









No comments:
Post a Comment