Kan jy glo, ek's op NOG 'n Creative Team!!! Ek't amper van die stoel afgeval toe ek die email kry. Hierdie keer het ek aansoek gedoen vir die span (hulle het vir aansoeke gevra) want ek's GEK oor Christy Skaggs se goete. Nouja, al wat ek kan sê is dat daar nou GROOTSKAALS gespeel gaan word. Kan nie wag nie! Hier's 'n paar van my vorige bladsye met Christy se goete:
~Can you believe it, I'm on another CT!! I nearly fell off my chair when I got the email. This time I actually applied for the team ( it was an open CT call) because I'm absolutely CRAZY about Christy Skagg's designs. Well, all I can say right now is that I will be playing BIG TIME from now on. Can't wait! Have a look at the links for some LO's I've made with her Sunporch Kit.~









1 comment:
Awwww you're so sweet! I'm tickled to death to have you sweety!!
Post a Comment