Seker tyd dat ek weer aandag aan my blog skenk... My nuutste tydverdryf? Digital scrapbooking! So here goes..

Monday, October 20, 2008

Mischief personified

Is sy nie net te dierbaar nie?! Yazelle, besig om sommer maar net haar oulike self te wees.  Ek't One Memory At a Time se Kensington gebruik - hierdie is nou regtig MY tipe kleure! Die bladsy is vir die Picasso Challenge by SAS - ons moes 'n raam VERF. Nouja, ek's nie eintlik 'n kunstenaar nie, maar ek hou nogal van die eindresultaat....!

~Isn't she just too cute?! Yazelle, my brother's DD, busy being her own adorable self.  I used One Memory At a Time's Kensington - now these are really MY type of colours!! The LO is for the Picasso Challenge at SAS - we had to PAINT a frame. Well, I'm not really an artist, but I kinda like the result....!~

Credits:

Kit: Kensington - One Memory At a Time

Template: Template #2 - LIVELYUPDESIGNS

Action on title: Chipboard letters - Atomic Cupcake

Frame: Brush used - chalk

Font: Mischief - Badonk-a-donk; personified - April 16

No comments: